om jag ska glömma det så måste jag anstränga mej j'vligt mycket :*

jag har satt en klänning, en kofta, några armband & ett par leggings på en galje. Jag VET när jag ska ha på mej det. Behöver inte sätta upp någon påminnings lapp, no way. Jag VET när det är rätt läge att vara xtra fin. Sånt vet man när man har vart med om det jag va med om, underbart. Bästa på LÄNGE. Seriöst, länge. Många ville uppleva det jag upplevde, men DU ville va med mig :**

INGEN vet vad jag står här o säger. INGEN. Just me. Man måste få ha hemlizzar, right?



* jag vet vad hemlisar är. Ska jag säga? sånna saker man borde hålla för sig själv, det blir nog bäst så *

Puss en 7kt lycklig tjej, som har en as rolig & snygg hemlighet. Bara jag vet vad :* ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0