Heej! :)

Heej! SVERIGE VANN EUROVISION I LÖRDAGS!!! Helt otroligt!! Loreen ägde ju! Men nu var det väl längesen!
Har verkligen haft mkt att göra på sista tiden här! Snart fyller jag år och dessutom är det ju skolavslutning snart!! SOMMARLOV!!! <33 Fast jag kommer sakna alla mina kompisar för vi ska byta skola allihop! Eller ganska många ska gå i samma skola som mig men ändå!! Azzå nu har det hänt en grej så vet inte om jag ska gå på den skolan eller så men inget är bestämt än men det som har hänt det vill jag verkligen inte att det ska bli ännu värre som det ser ut att börja bli! Jag sitter och gråter ibland men ingen kan hjälpa mig eller min familj. Vi har inget val.. Det är väl det som är problemet men vi hoppas fortfarande att vi inte ska behöva göra det.. Bara så ni vet så har jag det ganska svårt just nu så jag kommer inte blogga såååååååå mkt kanske men några gånger i månaden eller så kanske och jag vet att man egentligen ska blogga varje dag för att det ska kallas en blogg men för mig borde det väl inte vara nån blogg då... Men måste gå nu! Just det! Det har hänt några roliga saker oxå men det är lite privat så kanske jag inte kan säga det här på bloggen...

Seeya! // Madde :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0