Fotbollscup! :) I pissregn.. + klassresan! :)

Heej! Idag spelade vi cupen! <33 Men vi hade en såååå otur dels med vädret! Kul med pissregn lixom, och sen med målen!! -.- azzå jag fick ett friläge och så sätter man ju stolpen såklart och när de leder med 1 mål... Azzå hur otur får man ha? Men kul var det för vi skrek och hejade så man tappa rösten! :) Jag tror knappt att jag kan prata imon! :) hahha! Inte kul till klassresan! :) Ajuste klassresan! Den e ju imon!!!!!!! Jag kan knappt fatta det! Men nåra killar i klassen säger att de ska attakera våra rum!! LÄSKIGT...!!! Jag tror faktiskt nt att de gör det.. Det kommer ju finnas en massa vxna med oss! Klassen ska äta middag tillsammans på en resturang och så ska alla tjejer klä upp sig så att de blir fina och så kmr killarna med mjukisbyxor! Eller det säger de i alla fall! De förstör ju hela middagen!!!!! Men jaja vi kan ju inte bestämma över de.. -.- Så de får la ha på sig vad de vill då..

Men som sagt eftersom vi är borta fattar ni ju kanske att vi inte kan blogga.. Men ses snart igen!

Puss Madde <3 image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0