LITE DEEPSHIT, I THINK -

statestiken är BRA, men ändå inte nöjd med d .. vill att den aka va AS bra. Jag lägger ner mucho tid med bloggen, men inte många som uppskattar d. Kanse ska sluta bry mej. Blogga på helger och kvällar när jag har TID. Det är det som grejjen,,, TID.  Nu förtiden bloggar jag även om jag INTE har tid. Det är meningslöst att göra sånt när det nästan inte uppskattas. SÅNT ÄR SYND. Många tidinställda görs på kvällar och helger, what evvah ingen bryr sig om det lixom.

Visst, det är VÄLDIGT mycke i skolan nu, innan sommarlov och sånt. Men jag bloggar för ERAN skull ändå, även om tiden är mini och läxorna väntar. Nu, när jag skriver det så märker ja faktiskt att jag måste bry mej mer om skolan. Jag är bra i skolan och sånt, men läxoor, nja asså. Det känns ganska bra att sluta blogga ALL TIME. På kvällar innan läggdags, okejokej. På helger när jag har TID, visstvisst. På skoldagar när jag INTE har tid, no way. Då gäller det läxor, läxor, läxor, kompisar. Fattar inte hur jag har kunnat få plats ''att blogga'' i mitt speckade schema.

ok, vi säger såhär: jag bloggar när jag har tid, EFTER LÄXORNA.
Ibland kan de komma deepshit då & då, men sånt behöver man få ur sig, på ett bra sätt.

Hoppas ni gillar mitt nya ''bloggschema''.. det klart ni inte gör, men ta de med lite is lixååm.


älskar er, puss ellie .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0