Sjukt sjuk...

Heej.. Jag och min bror är sjuka... Samma för dig ellie? Jag har ont i halsen och igår hade jag jätteont i huvudet!! Det var jobbigt.. Min bror har feber just nu och igår hade han ont i magen så han och mamma fick dra till sjukhuset! Det var nåt med magen, vet inte vad så jag och pappa (som hade varit med kompisar och klättrat) åkte oxå till sjukhuset och kollade till brorsan. Det var i varje fall inget farligt eller så... Snart fyller jag år! Jag fyller år den 20 juni! :) Ska bli så kul! Undrar vad jag får för födelsedagspresenter! :) Kommer du ihåg min födelsedag nu ellie? Annnars blir jag sur!!! Hahha skojja! :) Men jag hoppas verkligen att du kommer ihåg den och att jag blir bättre tills den 20 juni...


Ska läsa ut min Harry Potter bok nu.. Det är Fenixorden med 1001 sidor! Haha!
Ska lämna tbx den till biblioteket på tisdag.. Jag har bara typ 80 sidor kvar.. Jag hinner ju såklart läsa ut den idag t.o.m!

Men hejdå då!
Kramisar Madde 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0