ME GUSTA SOMMARLOOOV ♥

Har sattklockan på 9.30 in. Vakna, kolla teve, äta, mysa, fixa mej, dra till tandläkaren, gå till Josefine . Hmmm, imon händer typ inget. Fast jo.. Jag ska ju va med bestie 
 
Idag har jag vart på ett shopping center, somsagt. Jag köpte: två tröjjor, en bikini, en ring, en plånbok. As nöjd med allt ! Kan tyvärr inte lägga ut bilder, APPEN DAMPAR FORTFARANDE. Ja, det är en BIG deal. Statestiken sänks ju när jag inte kan mobil blogga .. @@@@@@
 
Fick seriöst det sötaste smset NÅGONSIN idag ♥ börja typ gråta, så sött va d. Nawwwwwiiii, och nu ska DU åka bort i en vecka, gonna miss u ♥ men sen MÅSTE vi träffas ! 
 
Puss och godnatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0