Lite blandade feelings

Jag har tänkt på en grej .. Jag har ett jävligt (sorry..) bra liv. Jag har kollat tebax på massa inlägg. Jag gör alltid massa skoj. Liseberg, badar, shoppar, kalas, myser med familjjen, är med vänner, är på dans, spelar gitarr.. asså har saker på gång HELA tiden. Vissa kan tycka d är jobbigt, men jag älskar det. Tänk bara vad lyckligt lottad man är när man hare så bra som jag/vi. Barnen i tex Afrika hare inte alls bra, men tänk vi i Sverige. Man kan inte alltid tänka på sig själv, sorry ni som gör det. Eller nä, vad ber jag om ursäkt för? Seriöst.
Alla har det olika, men bra på något sätt. De är många som inte har familj, men vänner. Men det är oxå många som har familj, men inte vänner. Jag har BÅDE OCH. Yes, jag är tacksam. TACK GUD FÖR ATT DU GJORDE MITT LIV SÅ FREAKING BÄST.

Jag är inte nöjd med allt på mej. Ibland önska jag att d inte fanns speglar. Man slapp tänka på hur man ser ut. Nja, den minen va inte bra .. Jo, men så kan jag le, osv. Get it? Man kan försöka inte kolla sig i en spegel, men så fort man får chansen... Så är de iallafall för det flesta (?)

Lite blandade feelings.. Jao, ni har rätt, de blev ett konstigt inlägg.. Vaddådådådå? Det är sånna saker man har bloggar till :) puss ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0