Kommer inte blogga så mkt nu...

Heej! Jag kommer inte blogga så mkt nu för att jag är VERY BUSY... Har asmkt att göra.. Dessutom massor att tänka på hela tiden.. :S Min hjärna sprängs ju snart!! Azzå jag klarar inte av detta, sen ska jag blogga och allt.. Läxor... -.- Jobbigt med så mkt men ni får leva mest med ellie på bloggen okej? Jag bloggar lite men inte varje dag så att ni är med på det. Okey??

Så det var jättekul med kusinerna! Träffade hela tjocka släkten!! Hahah! Men det va jättekul och så fick jag för första gången träffa min kusins festman! Han var jätterolig men det var lite svårt att höra vad han sa för han pratar amerikanska och så pratar han GÖRSNABBT!! Azzå jag förstår ofta bara hälften utav det han säger.. Men min andra kusin är jättebra på engelska så hon förklarar vad han säger.. Sen försöker han prata svenska och det är jätteroligt när han pratar, han pratar ju typ riktig norska!! Hahha men så det var jättekul i alla fall.. Men har det lite jobbigt i skolan mm...

Ha det så bra tills jag bloggar nästa gång! :)

Puss & kram Madde

P.S Har lovdag imon, ni vet Sveriges Nationaldag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0