JOSEFINE ♥

Josefine är hemma och äter nu, men hon kommer strax tebax! Efter hennes gymnastik gick vi hem till mej. Vi bakade brownies och hoppade studsmatta. As kul, som vanligt !
 
josefine är verkligen världens bästa kompis. Älskar henne så mycket att det gör ont, tare luuungt, menar som bästis.. :0 hon & jag berättar ALLT för varann. Vi är ganska olika, men ändå så sjukt lika. Har samma humor, ungefär samma klädstil.. Alla har en alldeles egen stil, även om de kan vara väldigt lika.., visst? För typ 2 år sedan pratade vi knappt, även om vi gick i samma klass. Hmm.. Varför undrar ni? Jo, för att jag va med Annie HEEELA tiden ochJosefine var med typ Julia heeeeela tiden. Jag är med Annie nu med såklartmen inte så att jag inte kan ta ett steg utan henne. Aja, men måste gå nu ! Bästii väntar 
 
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0