Hur blir det nu då?

Nu har madde bestämt sig.. Hon slutar blogga och lämnar över bloggen till mej. Vad ska lilla jag göra då? jooo, jag  har tänkt att jag skaffar en ny blogg, en själv denna gången. Jag får mucho läsare och GRYM uppdatering. Hmm.. vad säger ni? Låter det bra? Appen ska bara sluta krångla, sen ska jag MOBIL UPPDATERA. Grymt ;-) 
Om jag är nånstans, blire nog tidinställda. 
 
Fast detta kommer ju inte hända bom, bang NUU. Först ska jag ha ett as bra sommarlov med mycket skratt och kärlek. Sen blir det back to buisness i NYA skoooolan :0 
 
nu ska jag till josefine. Grymt blir det ! tror jag sover där, kan göra ett tidinställt nu, men bara ett :D 
 
puss !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0