HERREGUUUUUDD..

Appen funkar seriöst inte ALLS.. :0
 
Any way, idag har jag firat lite mera midsommar vid ett slott. På midsommar aftonen var vi med Hannas familj (min bästis). De va super kul såklart. Vi badade i regnet, as kallt & mysigt ! Imon ska jag till ett shopping center med la famila ♥ jao, och på månda ska jag va med Josse och sen ska jag till tandläkaren :/ hatar är någon pillar på ens tänder xd 
 
FörlåT så mycket för dålig uppdatering.. Juste, de va eN söt liten chey som undra om vi ville ha en ny header. Har lite kontakt med henne.. Håll utkik ;-)

Kommentarer
Postat av: Michelle P

Hoppas att du får en bra dag imorn!

Svar: Tack, du med :*
maddeellie.blogg.se

2012-06-23 @ 23:26:02
URL: http://michelleryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0