Heej! Väldigt längesen!!

Heej! Nu ska vi snart sluta på våran skola! Så SORGLIGT!! Sen har jag en massa annat att tänka på! Jag orkar inte mer.. Sen har en sak till hänt och det vill jag inte säga... det är inget speciellt men är lite ledsen på det för ena sekunden var det som om alla pusselbitar föll på plats och andra sekunden var som att någon kastade bort pusselbitarna......... Sen är det en till sak som hindrar mej från att blogga men då måste jag tyvärr sluta blogga för det kommer jag inte hinna med men får se vad som händer.. Men det mesta är bestämt nu och det är ganska jobbigt och jag blir sååååååå arg och ledsen över det.... Jag vet inte om ellie vet, jag tror inte det men jag ska säga det till henne isf...



Till de i min klass: Gonna miss you all guys! Will never forget you.. We are forever friends!! <33

Pussar & kramar eran bästa Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0