DAGEN

.. har vart så j@vla sorglig. Vi slutar snart skolan.. Lärarna som vi har haft i 6 år sjöng en omgjord låt till bara oss. Fatta vad jag grät när hela skolan stod och heja på oss. Det kom fram ett förskole barn till mej. Hon har alltid kommit fram & kramat mej. Idag såg hon att jag grät. Då börja hon med gråta. Hon ba: JAG KOMMER SAKNA DEJ! Och det var ju inte så att jag sluta gråta då, utan istället ännu mer. Alla i min klass bara grät & grät & grät & grät.. osv. Några gav mig oxå små blommor och krama mej. Men sen va det disco time. Dansade sjukt mycket. Ville bara dansa järnet med klassen innan vi slutar. Jao, min bästis blev glad ikväll oxå, sötis♥

Imon äre dans läger. Det blir kul :)
Puss & kram från ellie :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0