Dagen ❤

TJOOLAAHOPPSAAAN! 
 

nu är jag hemma. Här ätit och lite så. Josefine skulle på gymnastik i 3 timmar, så orkade inte kolla på :* men klockan 3 typ ska jag gå till hennes gympa och kolla sista timmen. ❤ 
 
Igår gjorde jag & josefine typ ingenting, åt godis, skratta, va i centrum. Asså bara hade det mysigt :* och idag så duschade vi, åt frukost, kolla film.. jao. 
 
Vi ska kanske bada i sjön sen.. GÖTT MED SOMMAR, SVÄÄÄRJE ❤
 
kan la köra dagens outfit oxå, med text, för det funkar FORTFARANDE inte att lägga ut bilder, love.
grått linne, med hål i ryggen, jeans shorts och en kors ring och några armband. 
 
Jag har så varierande inlägg.. nejmen, jag behöver hjälp om VAD jag ska blogga om? kommentera 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0